Well-Being

Descopera ce poti face pentru a avea o viata echilibrata, plina de inspiratie.

Ziua mondiala a somnului: 10 lucruri mai putin stiute despre somn

World Sleep Day – Ziua Mondiala a Somnului este celebrata anul acesta in data de 15 martie, fiind initiata de Organizatia Mondiala a Sanatatii cu scopul de a atrage atentia asupra unui aspect deosebit de important in calitatii vietii noastre – somnul.

Personal, pot spune ca relatia mea cu somnul a avut numeroase suisuri si coborasuri. In timpul unei perioade foarte stresante la birou, dar mai ales dupa ce am nascut, perioada pe care eu o petreceam efectiv dormind, s-a redus dramatic. Somnul meu era unul superficial, deloc odihnitor, in care ma trezeam de foarte multe ori in timpul noptii, si nu mai puteam adormi inapoi.

Prima ta sesiune de mindfulness

O mare parte timp timpul nostru îl petrecem cu mintea hoinărind, trecând de la una la alta, și mult prea puțin îl petrecem în totalitate angrenați în lumea din jurul nostru. Conform lui Smallwood, Jonathan Schooler, 2015, în The science of Mind Wandering: ”Empirically Navigating the Stream of Consciouness” afirmă că aprox. 47% suntem cu mintea în altă parte. În timp ce citești rândurile de aici poți să remarci cât la % ești cu gândul la text și când îți zboară gândul în altă parte.

8 motive pentru a apela la terapia cranio-sacrala in timpul sarcinii si in perioada postpartum

 

Dupa o sesiune de terapie cranio-sacrala senzatia majora este ca ai fost cu adevarat ascultata si auzita. Este un tratament holistic, care actioneaza pe toate nivelurile, inclusiv fizic, emotional, mental si spiritual.

Terapia cranio-sacrala poate ajuta intr-un mod bland si neinvaziv sa ajute femeia insarcinata prin faptul ca ii ofera stare de relaxare profunda. Tehnicile blande ajuta la echilibrarea problemelor hormonale, la imbunatatirea fluxului sanguin ale organele reproducatoare si la imbunatatirea abilitatii uterului de a sustine dezvoltarea embrionului.

Scanarea mentala a corpului

Nu este vorba despre a scana corpul la medic, ci este vorba despre a-ti folosi puterea mintii pentru a fi constient de propriul corp. Daca am invata sa ne ascultam corpul, atunci el ne-ar vorbi despre cum se simte, ce are nevoie.

Aceasta este o invitație de conectare profundă a experiențelor din momentul prezent ale corpului.