• Well-Being

Descopera ce poti face pentru a avea o viata echilibrata, plina de inspiratie. Read More
  • Active escapes

Invitatie la calatorie, la explorare de locuri in mijlocul naturii, la gasirea de activitati antrenante. Read More
  • Cu si fara stres

Intelege stresul, traieste cu el si transforma-l in aliatul tau. Read More
  • Pofta de viata

Pasiuni, oameni, actiuni care ne fac sa ne indragostim clipa de clipa de viata. Read More
  • Entrepreneurial Journey

Schimbari si provocari, despre viata de antreprenor, despre viata in organizatii si toate provocarile care apar pe parcurs. Read More
  • Love my job

Despre pasiunea de la serviciu si despre cum sa transformi fiecare zi de munca intr-o oportunitate de invatare. Read More
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6

• Tocmai am terminat zilele de vacanță din vara aceasta. Primul gând cu care îmi încep săptămâna este că sunt mulți oameni în jurul meu care suferă de depresia post-vacanță. Pentru ei am scris acest articol, pentru a-i ajuta să prevină această stare de apatie de după zilele de vacantă.
    Read More
  • Desi incercam sa par cool in fata altora, am transformat calatoria intr-o sursa de stres, in loc sa fie un moment foarte asteptat, incarcat de bucuria de a dori sa fac asta si sa incep sa o concretizez. Pe langa toate astea, se reactivau experientele din timpul expeditiilor anterioare, cand corpul meu a avut de suferit, de la greata, stare de lesin, dureri de cap, insomnii. Traiam iar cu teama ca toate acestea mi se vor intampla iar si iar.
  • World Sleep Day – Ziua Mondiala a Somnului este celebrata anul acesta in data de 15 martie, fiind initiata de Organizatia Mondiala a Sanatatii cu scopul de a atrage atentia asupra unui aspect deosebit de important in calitatii vietii noastre – somnul. Personal, pot spune ca relatia mea cu somnul a avut numeroase suisuri si coborasuri. In timpul unei perioade foarte stresante la birou, dar mai ales dupa ce am nascut, perioada pe care eu o petreceam efectiv dormind, s-a redus dramatic. Somnul meu era unul superficial, deloc odihnitor, in care ma trezeam de foarte multe ori in timpul noptii, si nu mai puteam adormi inapoi.
  • Cu totii am trecut printr-o despartire dureroasa, iar daca acum treci prin aceasta perioada dificila si ai nevoie sa te linistesti, iti propun sa asculti acest material audio pentru a te ajuta sa vezi situatia respectiva dintr-un alt unghi si sa te relaxezi.
    Read More
  • Modul in care ne trezim dimineata, felul in care ne incepem ziua, ne impacteaza starea de-a lungul zilei, precum modul in care vom reusi sa facem fata tuturor provocarilor.
  • Am deschis anul 2018 cu un retreat de 12 zile in Thailanda, cu conectare la intreaga fiinta, la corp, la minte, la emotii, la stari, la spirit, care nu intamplator se numeste Alchimy Retreat. A fost o combinatie puternica de yoga, meditatie, detoxifiere si reiki. La inceput lucrurile nu au fost prea roz. Programul prin care treceam aproape zilnic: 2h ritual de curatare interna a corpului, 1h30 detox yoga care se axa pe respiratie si cateva posturi care deblocheaza soldurile, 5h de formare si practica reiki, vreo 2h de meditatie (nidra yoga in mod special).
  • Sunt anumite momente din zi sau chiar perioade scurte din viata noastra in care ne simtim deprimati, nu mai vedem partea pozitiva a existentei noastre si pentru acele momente, iti propun sa asculti acest material audio pentru a te ajuta sa vezi viata ta dintr-un alt unghi si sa te bucuri de ea. Daca starea ta depresiva dureaza mai mult de doua saptamani, te invit sa te adresezi unui psiholog/psihoterapeut/psihiatru.
    Read More
  • Era o zi de decembrie, căutam să ajung din București undeva în mijlocul unor dealuri uitate în Anglia. Pașii erau asortați cu multe gânduri felurite, mintea era prinsă între clipe trecute și viitoare, niciodată AICI și ACUM. Nu mai știu să spun ce am făcut ca să ajung acolo,  mi-amintesc doar că am luat avionul, un tren pe care l-am schimbat de câteva ori și apoi un autobuz. Nu mai știu dacă am călătorit ziua sau noaptea, cine a stat lângă mine, ce am mâncat, ce am băut, ce parfum sau haine purtam.
  • Atunci cand cineva ti-a intins nervii la maxim si ai nevoie sa te linistesti, iti propun sa asculti acest material audio pentru a te ajuta sa vezi situatia respectiva dintr-un alt unghi si sa te relaxezi. Pentru ca acest material audio sa te ajute, este nevoie sa gasesti un spatiu intim, sa te asezi intr-o pozitie confortabila si sa asculti la casti. Iti doresc sa ai cat mai multe revelatii cu privire la viata ta si sa descoperi ca posibilitatile sunt infinite la provocarile care apar. Daca ai nevoie de spriin pentru a gestiona stresul din viata ta, te invit sa te inscrii in programul LifFit. Daca vrei sa primesti alte inregistrari audio utile, te invit sa te inscrii la NEWSLETTER.
load more hold SHIFT key to load all load all
Cookies make it easier for us to provide you with our services. With the usage of our services you permit us to use cookies.